Arwind Gajadien

Brand MRKS creative agency | BMCA

Far Out!


Buzz or Business? 

Arwind Gajadien launched his digital agency Brand MRKS creative agency | BMCA 10 years ago in Amsterdam. The company’s focus was – and still is – to create visionary digital campaigns for worldwide brands. Clients include The Walt Disney Company, Warner Bros, Universal Pictures, Pathé Theaters, MOJO Concerts, Live Nation, Marvel Studios, and Netflix. 

Arwind is the founder of Livecrowd (2015), a premium customer care and content platform, supporting visitors of major events throughout the Netherlands.

BMCA uses new technology and data to merge online and offline worlds in storytelling campaigns around the number one question: ‘What does a consumer likes – and needs – to see?’. This involves concept, design, development and production of technical capabilities and features to optimise the user’s experience on every digital platform.

Arwind has a background in Media Studies and Public Relations (InHolland, University of Memphis and Growth Tribe Academy).

Arwind Gajadien lanceerde zijn digitale bureau Brand MRKS creative agency | BMCA 10 jaar geleden in Amsterdam. De focus van het bedrijf was – en is nog steeds – om visionaire digitale campagnes te creëren voor wereldwijde merken. Zijn klanten zijn onder meer The Walt Disney Company, Warner Bros, Universal Pictures, Pathé Theaters, MOJO Concerts, Live Nation, Marvel Studios en Netflix.
Arwind is de oprichter van Livecrowd(2015), een premium klantenservice – en content platform dat de bezoekers van grote evenementen in heel Nederland ondersteunt.

BMCA maakt gebruik van nieuwe technologie en data om online en offline werelden met elkaar te verbinden in storytelling-campagnes die draaien om één centrale vraag: ‘Wat wil – en moet – een consument zien?’. Dit omvat concept, ontwerp, ontwikkeling en productie van technische mogelijkheden en functies om de gebruikerservaring op elk digitaal platform zo optimaal mogelijk te maken.

Arwind heeft een achtergrond in Mediastudies en Public Relations (InHolland, University of Memphis en Growth Tribe Academy).